Vervlogen dromen.

Zenuwen gieren doorheen mijn lichaam.

Bloed kolkt in mijn aderen.

Niemand kent het verdriet dat in mij omgaat.

Het is een niets ontziende pijn.

Die vreet gewoon doorheen je lichaam.

Naar de buitenwereld toe altijd even sterk.

Want er is geen mens die dit voelt.

Er is niets meer dat je helpen kan.

Steeds weer opnieuw blijf je hopen.

Dit tegen beter weten in.

Tot de hoop is vervlogen

en alleen nog dromen overblijven.

Groetjes van de bomma.

Over Bomma

Ik ben een goedlachse bomma, gelukkig gehuwd met Rene en heb twee schatten van kleinkinderen waarvan de oudste, na de scheiding van zijn ouders, permanent bij ons woont. Ben invalide maar mijn motto is en blijft optimist tot in de kist.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie