Mijn bomma.

Gelijk mijn bomma

zo is er maar één.

Ik mag haar alles vragen,

maar zal daarom nog niet alles krijgen.

Ondanks haar beperking

helpt ze waar ze kan.

Mijn bomma is een sterke madam,

opgeven staat niet in haar woordenboek.

Een hen loopt ook

en die haar kniëen staan vanachter.

Dat zegt ze regelmatig.

Ze kan af en toe wel eens zagen

maar zal nooit klagen.

ze is soms zo zot als een achterdeur

maar ze heeft het hart op de juiste plek.

gelijk die bomma van mij,

zo zijn er geen twee.

Groetjes van de bomma.

Over Bomma

Ik ben een goedlachse bomma, gelukkig gehuwd met Rene en heb twee schatten van kleinkinderen waarvan de oudste, na de scheiding van zijn ouders, permanent bij ons woont. Ben invalide maar mijn motto is en blijft optimist tot in de kist.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie